Tast de pèsols

Uhmmm! Hem fet un tastet dels pèsols de l´hort de l´escola i estaven boníssims. Gràcies a l´Amparo i al Sr. Manolo que ens han portat una bossa plena de plena, els hem pogut pelar i extreure de la seva baina. No sabíem  d´on sortien ja que sempre els veiem  congelats. L´Alicia ens els ha cuinat , amb pernilet i uns alls . Llàstima que no hi haguessin més !!!  Amparo i Sr. Manolo moltes gràcies per la vostra feina a l´hort.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut