Descobertes científiques al Click

Fa uns dies, els nens i nenes de P-5 hem anat a visitar el Click. Hem fet de científics. Ens hem posat unes bates molt vermelles i hem anat experimentant: amb globus, amb bombolles, amb vaixells, amb instruments musicals, amb un hipopòtam, etc.
Ens ho hem passat molt bé.
També hem visitat una mica el museu.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut