Visita comissaria

Els nens i les nenes de la classe de “Els Policies” hem fet una visita a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Cerdanyola.
Ens han explicat moltes coses de com fan la seva feina i ens han ensenyat les instal·lacions i totes les dependències de la comissaria. El que més ens ha agradat ha sigut quan ens han deixat pujar a un cotxe de policia i també a un furgó especial.
Ens ho hem passat molt bé!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut