Concert de Nadal P4

Hem escollit aquesta cançó perquè estem treballant un projecte sobre emocions.
Els nens i les nenes reciten la lletra de la cançó amb el moviment dels cos. També, amb diferents
gestos expressem l’emoció de la tristesa i la felicitat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut