Concert de Nadal P5

Quan un amic o una amiga no vol jugar amb nosaltres ens posem tristos, per això ens hem adonat que és molt important l’amistat.  Per aquesta raó hem triat aquesta frase. La cançó ens agrada molt perquè parla d’això i és molt alegre.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut