Concert de Nadal P3

Els nens i nenes de P-3 hem escollit aquesta frase perquè és una frase senzilla i tots sabem el que és la sopa i l’hem provat. A nosaltres ens agrada molt la sopa però vam entendre que a la Mafalda aquest plat no li agradava i que no a tothom li agradava el mateix.
D’altra banda, cantem la cançó del Bon dia de la Dàmaris Gelabert perquè és amb la que comencem cada dia la nostra jornada a l’escola.

Esperem que us agradi!!!!! Otra vez sopa? Representada pels vostres fills/es

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut