Cursa solidària

Els alumnes de 6è hem participat a la cursa solidària organitzada per l’institut Forat del Vent. Cadascú de nosaltres ha fet l’aportació d’un quilogram de menjar, i ens hem ajuntat més de mil alumnes  de diferents escoles de primària i instituts de Cerdanyola.

Primer hem fet un bon escalfament, a continuació la cursa, després ens han donat un bon esmorzar i per acabar l’entrega de premis i sorteig d’entrades de cinema.

Han obtingut premi: la Daira, el Hamza i el Bernat.

Han guanyat entrades de cinema: l’Alejandro i l’Abraham.

Tots plegats ho hem passat genial!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut