Anem a la piscina

Els alumnes de tercer hem anat aquesta setmana a donar la benvinguda a l’estiu i al bon temps. Després d’haver-nos esforçat molt al llarg de tot l’any, ens hem guanyat una estoneta per refrescar-nos a la piscina del Xarau. Allí ens esperaven dos monitors que ens havien preparat unes activitats molt divertides. Hem passat un matí molt entretingut !

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut