Carnaval a l’escola

Després  de l’arribada del carnestoltes amb el pregó carregat de broma i diversió,  el divendres per la tarda vam celebrar  la festa de carnaval. Alumnes, mestres i famílies vam gaudir de la  rua i balls  ben divertits i  animats.

No va faltar, com ja és habitual, el melindro i la xocolata. L’equip de mestres  volem agrair la col·laboració i participació dels pares, mares, avis i àvies.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut