Exposició animals

Els nens i les nenes de 4t hem estudiat, a Medi, el tema dels animals. Aquesta vegada hem fet un treball en grups. Cada equip ha buscat  informació d’un grup concret d’animals, ha preparat un mural i desprès ha fet una exposició als seus companys de classe. Així tots hem après una mica més de com preparar i desprès explicar un tema als altres.

Ha sigut molt interesant i ens ha agradat molt fer-ho  d’aquesta manera.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut