Benvoluges famílies de primer,
Les “anacondes”, els “dofins” i les “papallones” hem finalitzat els nostres grans projectes sobre el nom de la classe.
1rA: Com és que les anacondes tenen la llengua bífida?
1rB: Com pot ser que els dofins sobrevisquin a l’aigua?
1rC: Què fa que les papallones tinguin colors diferents a les ales?
Per… Llegeix més»
Els alumnes de P3 (La Cova i El Cau) descobrim el trigonos, joc de construcció amb peces de fusta i teles. Les peces es munten i desmunten, i les possibilitats de construcció mai s’acaben: cabanes, castells, vaixells, avions, etc.
Trigonos ajuda a comprendre conceptes geomètrics… Llegeix més»
Mostra de les activitats de la jornada aquí
A finals de febrer iniciarem un nou projecte conjuntament amb la BIBLIOTECA de la nostra escola. Una CARPETA VIATGERA PLENA DE TRESORS VIATJARÀ A CASA VOSTRA! Esteu atents i atentes a veure quan us arriba!
Aquí us presentem “la carpeta dels tresors literaris”:
Cada GRUP-classe té una carpeta… Llegeix més»
El viatge ha començat amb la fase d’exploració formulant preguntes que permetin a l’alumnat a situar el tema i saber quins són els seus coneixements previs.
Ha continuat amb la fase d’introducció dels continguts, presentant els elements d’un circuit, a partir de la manipulació, l’alumnat ha… Llegeix més»
El DISSENY UNIVERSAL PER A L’APRENENTATGE (DUA) és un model que facilita la creació de contextos d’aprenentatge en els quals es proporcionen múltiples maneres de presentar la informació, múltiples maneres d’acció i representació i múltiples maneres de comprometre’s.
Totes les persones som diferents en la mena… Llegeix més»