Jocs tradicionals a I5…

Els jocs tradicionals són jocs que provenen de la tradició popular i s’han conservat passant de generació en generació.

Actualment, els infants creixen immersos en un món plenament digital i, a l’escola, és important  ajudar-los a aprendre a fer un bon ús de les tecnologies, i d’altra banda, des de l’escola es veu necessari la recuperació dels jocs tradicionals.

Els infants aprenen un joc, el practiquen i fins i tot també poden incorporar nous jocs d’altres cultures. També és una manera de treballar la inclusió i obrir una mirada al món, estimulant als infants perquè els practiquin per iniciativa pròpia al pati o al seu temps de lleure.

Totes les famílies de I5 estan convidades a participar a l’activitat “Jocs tradicionals” que es fa una tarda a la setmana al llarg del curs. +INFO