Horari i Calendari Curs 2023-2024

CALENDARI 2023-2024 Descarrega’t

ENTRADES I SORTIDES ALUMNAT

ENTRADES:

L’alumnat d’Educació infantil I3, I4 i I5 entrarà sol: 09.00h i 15.00h porta d’educació infantil, C/ Marià Sanjuan Cuchí.
L’alumnat d’Educació primària entrarà sol: 09.00h i 15.00h porta corredissa del pati gran,Avda. Jocs Olímpics.

SORTIDES:

Educació infantil I3, I4 i I5: les famílies recolliran a les 12:30h i a les 16:30h el/la fill/a a la seva aula de referència.

Cicle inicial (1r i 2n): les famílies recolliran a les 12:30h i a les 16:30h a el/la fill/a al lloc establert del pati d’educació primària i un cop feta la filera.

Cicle mitjà (3r i 4t): L’alumnat de 3r durant el primer trimestre del curs farà la sortida igual que el cicle inicial en filera i a partir del 2n trimestre sortirà sol (sense fer filera).
L’alumnat de 4t sortirà. Els/les mestres acompanyaran l’alumnat fins al pati.

Cicle superior ( 5è i 6è): L’alumnat de 5è i 6è sortirà sol. Els/les mestres acompanyaran l’alumnat fins la porta corredissa del pati.

SORTIDES DIES PLUJA

La recollida de l’alumnat d’educació infantil es realitzarà a la seva aula.
L’alumnat de 1r a 4t de primària esperarà ser recollit per les famílies sota el porxo del gimnàs (en el seu horari habitual).
L’alumnat de 5è i 6è d’educació primària sortirà per la porta de l’entrada principal del’Avinguda dels Jocs Olímpics núm. 7 (porta rotonda).