Menjador

Díptic informatiu curs 19-20

L’AMPA és l’encarregada de contractar l’empresa que realitza el servei de menjador, actualment El Menú del Petit.

Tenim cuina pròpia, in situ, per la qual cosa el dinar s’elabora diàriament a l’escola.

Hi ha establerts dos torns per dinar: un de 12:30 h a 13:45 h, per a Educació Infantil i Cicle Inicial, i l’altre de 13:45 h a 14:30 h, per a Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Els infants de P3 fan migdiada i la resta d’alumnes fan les activitats programades per l’equip de monitoratge.

Hi ha l’opció de fer ús del servei de menjador de manera fixa (3, 4 o 5 dies a la setmana) o esporàdicament. Les famílies fixes paguen a través de domiciliació bancària i les famílies esporàdiques paguen a través del Servicaixa ( tiquets ). El preu del servei de menjador és de 6,10 € per als usuaris fixes i de 6,75 € per als usuaris esporàdics.

INSCRIPCIONS CURS 2019 – 2020  AQUÍ

Horari d’atenció a les famílies:

De dilluns a divendres de 9:00 a 10:00 h

Telèfon menjador: 608 25 11 87