ACTUALITAT

 

Jornada de Portes Obertes: 19 de febrer
Publicació de l’oferta: 3 de març (Enllaç)
Presentació de sol·licituds infantil i primària: del 4 al 18 de març
Llista de sol·licituds provisional: dia 15 d’abril
Període de reclamacions: del 15 al 20 d’abril
Llista de sol·licituds definitiva: dia 23 d’abril
Sorteig número desempat: dia 28 d’abril
Publicació de la llista ordenada: dia 29 d’abril
Publicació de l’oferta final: dia 10 de juny
Publicació llista amb plaça assignada: dia 10 de juny
Matrícula: del 22 al 30 de juny

Setmana de l’Activitat Física: Quilòmetres Solidaris!

El passat mes de març, la nostra escola es va moure per una bona causa. En el marc de la Setmana de l’Activitat Física pel Desenvolupament i la Pau, l’alumnat d’I3 fins a 6è va participar en tot un seguit de propostes esportives que han… Llegeix més»

Som diversitat: el missatge de l’ONU es parla en totes les nostres llengües.

El passat 21 de febrer celebràvem el Dia Internacional de la Llengua Materna amb el repte de recollir totes les veus de l’escola. Avui, aquest repte s’ha convertit en el nostre Llibre Blanc de les Llengües Maternes de centre.
Aquest document és una peça col·lectiva única… Llegeix més»

Què passaria si demà desapareguessin totes les abelles del món?

L’alumnat de cinquè ha començat engrescat la situació d’aprenentatge de títol: ” Què passaria si demà desapareguessin totes les abelles del món?”
Les abelles tenen un paper fonamental en la pol·linització de plantes i cultius, i la seva desaparició afectaria directament la nostra alimentació i biodiversitat.… Llegeix més»

L’escola participa a la 1a Trobada d’escoles en Xarxa per la Promoció de la Salut.

El nostre centre ha participat a la 1a Trobada d’escoles en Xarxa per la Promoció de la Salut, una jornada organitzada per la Gasol Foundation que va reunir centres educatius d’arreu de l’Estat compromesos amb la millora dels hàbits de vida saludables entre l’alumnat.
La trobada… Llegeix més»