Preparem les disfresses

Ja fa dies que l’ambient a les aules de les crispetes ha canviat. Comença a olorar a disbauxa i gresca perquè…. Ja està aquí el carnaval!

Des de fa un parell de setmanes  estem realitzant les nostres disfresses seguint el projecte escollit per els nens i nenes de 1r: les crispetes. És per això que,si ens voleu trobar a la rua,  haureu de buscar panotxes, venedors de crispetes i pots de crispetes.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut