XXI Mostra de Punts de Llibre 2019

El passat dimarts 30 d’abril es va celebrar la inauguració de la XXI Mostra de Punts de Llibre 2019 a l’auditori del Centre Cultural Sant Ildefons.  Durant aquest acte es van donar a conèixer el guanyadors i guanyadores d’aquest any i se’ls hi va lliurar els premis.  L’exposició amb tots els punts de llibre presentats estarà oberta fins el 21 de maig.

El tema d’enguany ha sigut els “125 anys d’El llibre de la selva”.

Com cada curs, la nostra escola ha participat, i un punt de llibre de cada classe ens ha representat, arribant a finalista en Fabian, alumne de 6è amb el seu punt de llibre titulat “L’hipnosi de la serp”.

Felicitats Fabian!!!