Formació de robòtica

Enguany, l’equip docent de l’Ignasi Iglesias hem realitzat una formació de robòtica proporcionada pel Departament.

Cal tenir present que amb els avenços tecnològics de la nostra societat, els robots i els dispositius electrònics cada vegada estan més present en el nostre dia a dia. Si més no, la robòtica fomenta el desenvolupament del pensament computacional i afavoreix el desenvolupament d’altres habilitats cognitives com: aprendre dels errors, el treball en equip, la creativitat, la resolució de problemes o el pensament crític, entre d’altres.

L’equip docent vam gaudir i vam aprendre manipulant els diferents robots educatius per tal de poder traslladar aquest interès i aquestes habilitats a l’alumnat de la nostra escola, a través de diferents propostes i situacions d’aprenentatge.