Castanyada 2023

Aquest curs celebrem de nou la Castanyada!

Les nenes i els nens del Cicle Infantil han pogut gaudir de la representació del conte de la castanyera a l’escenari de l’escola.

Durant la darrera setmana d’octubre, els infants del centre han realitzat una manualitat de la tardor que ha servit per a elaborar una preciosa exposició al vestíbul on les famílies hi heu estat convidades. A més, la tarda del dimarts 31 d’octubre, les padrines i padrins s’han conegut amb les seves filloles i fillols. Per fer-ho, han compartit una estona realitzant diferents activitats (mandales, balls, manualitats, jocs…) en diferents espais de l’escola. Aquesta és la primera trobada de les moltes que faran durant el curs.

Des de l’àrea d’anglès, també s’han realitzat diferents activitats per a celebrar la festa de Halloween.

Cliqueu la imatge per accedir a les fotografies. Recordeu que per veure més documentació gràfica podeu accedir a la GALERIA D’IMATGES.