5è. CANTÀNIA

Aquest curs, un cop més, hem participat a l’activitat CANTÀNIA. Es tracta d’una cantata que aprenem moltes escoles a classe i que representem a l’Auditori de Barcelona. El títol de la Cantània d’aquest curs ha estat: “LES PORTES DEL MÓN”. Us deixem algunes fotos d’aquesta activitat a la GALERIA D’IMATGES DE CICLE SUPERIOR.

També hi trobareu imatges de l’estona de joc que vam tenir després de dinar al parc de les Glòries.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut