1r. Ens visiten dos pollets

Ahir vam tenir una gran sorpresa a l’escola: vam rebre la visita de dos pollets. Els va portar una companya per fer la conferencia però ens van agradar tant que els vam tenir tot el dia amb nosaltres. Els vam observar, escoltar i tocar amb molt de compte per no posar-los nerviosos. Ens ha encantat aquesta visita! Mireu les fotos.

1. Judith Puig Casanovas

Quina alegria veure l’emoció a les cares dels infants tocant els pollets! Ens alegrem que aquesta visita us hagi fet tanta il·lusió i que us hagi aportat noves experiències!