US ENYOREM

Des del cor de l’Ignasi Iglesias us volem fer arribar aquest vídeo ple de colors i amb molta estima cap als nens i nenes de la nostra escola, que, tot i que no podem compartir el nostre dia a dia amb ells i elles no els oblidem mai.

Nens i nenes de l’Ignasi, us trobem a faltar i tot el professorat de l’escola ens sentim molt orgullosos de vosaltres doncs, de ben segur, esteu portant aquesta situació amb molta força i valentia.

I així heu de continuar, forts/es, valents/es i cada dia que us aixequeu penseu: “ja queda un dia menys…” Un dia menys per a tornar a obrir les portes del “cole” i on us estarem esperant  desitjant fer-vos una enorme abraçada.

Mentrestant, sentiu cada dia els nostres petons i abraçades virtuals perquè cada dia us les enviem!!

Fins i aviat i, no oblideu mai, mai, que us estimem MOLTÍSSIM!!

EQUIP DOCENT ESCOLA IGNASI IGLESIAS.

1. MARINA i CRISTINA

Moltes gràcies per el video i per les vostres paraules d,anims.
    La Marina i Cristina també us troben a faltar!! Ja han vist el veo 3 cops seguits!

Molts petons i anims a tot l’equip

2. MARINA i CRISTINA

Moltes gràcies per el video i les paraules d’ànims. La Marina i Cristina també us troben a faltar. Han vist el video 3 cops seguits!
    Una abraçada i molta força

3. Maite (familia Martínez-Lafuente)

Molt maco, moltes gracies a tots.

Aviat estarem tots junts. Sou un equip
    molt guay.
    Laura i tota la familia us trobem a faltar
    Petons.

4. Tamara

A la Luna y la Iris les ha encantando el video, están deseando reencontrarse con sus compañer@s y profes!!!

Todo saldrá bien?❤️❤️❤️

Muchísimas gracias ?