P5. Sortida Cal Ganxo

Els nens i nenes de P5 hem passat tot un dia a la muntanya, a la casa Cal Ganxo que es troba a Castelldefels. Allà ens hem dividit en grups amb els monitors i hem fet un munt de proves i jocs al camp, col·laborant i ajudant-nos entre tots. Ha estat una experiència molt divertida!!!!!

Entreu i cliqueu a la imatge per veure totes les fotos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut