P5. Reciclatge

Aquí teniu un petit recull de la Unitat Didàctica que ha realitzat la Sonia (mestra de pràctiques) al curs de P5 sobre el reciclatge. A través d’activitats molt experimentals els vostres infants han gaudit i han aprés molts conceptes relacionats amb aquest tema.

També han pogut gaudir d’uns materials ideats per la Silvia Vega, directora del centre i d’un conte, les il·lustracions del qual són de la mestra Silvia Queralt. Aquesta activitat, el seu disseny i funció dels materials s’emmarquen dins d’una llicència d’estudis, atorgada l’any 2007 pel Departament d’educació de l’Ajuntament de Barcelona. Aquí en teniu unes imatges d’aquests materials dels quals parlem.

A més també podeu gaudir d’aquest video que hem fet entre tots com a recull de totes les activitats que hem fet sobre el reciclatge. Esperem que ho gaudiu!

1 comentari a “P5. Reciclatge”

  1. M’encanta! Felicitats a la Sònia per aquest projecte! Els infants, i la Gina en particular, s’ho ha passat pipa i li encanta la cançó i tot el que heu treballat!!,

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut