COMENCEM L’ESCOLA

És temps d’adaptació, de moltes emocions. Durant aquest temps, famílies, escola i infants hem compartit moments únics i irrepetibles, moments difícils d’ oblidar, moments… molts moments que de ben segur veient aquestes fotografies recordarem i intentarem entendre que fent pinya continuarem l’aventura d’aquest P3,el nostre P3!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut