CARNESTOLTES 2022

Les darreres dues setmanes a l’escola hem celebrat el CARNAVAL amb diverses activitats:

La tarda del dilluns 21 de febrer, va arribar el Carnestoltes a l’escola seguint el ritme de la batucada interpretada pels nens i nenes de la classe de 6èB. La resta d’ infants de l’escola vam acompanyar la festa amb instruments i objectes que feien soroll, i les nenes i els nens de 5è van llegir el pregó que marcava l’ inici de la festa.

Amb l’ arribada del Carnestoltes van arribar també els cartells de benvinguda, les consignes i els emissaris del Rei Carnestoltes:

El dijous gras vam esmorzar plegats al pati de l’ escola i el divendres vam fer una gran RUA DE CARNAVAL al carrer.

El darrer dimecres vam acomiadar el nostre Carnestoltes altre cop al ritme de la batucada, aquest cop interpretada pels infants de 6èA.

Podeu accedir a les fotos i els videos de la festa entrant a les GALERIES DE FOTOS. Desitgem que en gaudiu!