BON NADAL 2017!

Tots els nens i nenes de la classe dels policies i dels ballarins i ballarines, conjuntament amb tot l’equip de mestres que intervenim a les aules de P5, us volem desitjar un bon nadal i bon inici d’any!!!!

Desitgem que els vostres millors desitjos es facin realitat i que el somriure sempre sigui el vostre acompanyant més important.

Gràcies per compartir tants moments amb nosaltres!!!!

(cliqueu a la imatge per veure’n més)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut