Wash your hands challenge

Bon dia a tothom!!!

Els mestres d’anglès de l’Escola Ignasi Iglesias, us volem proposar un repte molt divertit!

Escolliu una cançó en anglès, la que més us agradi, i graveu-vos cantant aquesta cançó mentre us renteu les mans. Aquest vídeo que sigui d’uns 20-30 segons màxim.

Jo he escollit dos cançons, una pels alumnes d’Infantil i Cicle Inicial, i una altre pels alumnes de Cicle Mitjà i Superior. Com he dit abans, no heu d’agafar la mateixa cançó, aquestes són un model! El que jo he fet amb una d’aquestes cançons es canviar la lletra i ajustar-la al challenge.

Educació Infantil i Cicle Inicial – #BabySharkHandWashChallenge with Lechuaka

Cicle Mitjà i Superior – #HandWashChallenge with Lechuaka

Destigem que estigueu tots i totes molt bé!

I, recordeu, stay at home but do some English!

Lebo!