TIMBRES DE FEBRER

Aquest mes els timbres aniran relacionats amb la festivitat del Carnaval.

Iniciarem el dia a les 9h amb la conegudíssima cançó “Magalenha” que ens transportarà al carnaval Brasiler.

També hi haurà representació de les comparses del Carnaval de Càdiz amb el pasdoble “Juan se levantó”. A més, també escoltarem una versió de la cançó “Cai creo que cai” de Jorge Drexler interpretada pel cantant conjuntament amb la comparsa de Bienvenido.

Per iniciar la tarda escoltarem un fragment de l’ obra “El carnaval dels animals” de Camille Saint-Saëns.

I per completar aquesta selecció tenim “La carnavalera” de Bomba Estereo i “The carnival” de la cantant belga  Ameerah.

Desitgem que us agradin!