Stay at home but do some English!

Bon dia a tothom!

Ara tenim uns dies en els quals ens hem de refugiar a casa per evitar contagis però no hem de veure això com vacances, per tant, demanem a les famílies un petit esforç en aquestes activitats proposades per part dels mestres d’Anglès.

La primera activitat és la de llegir contes en Anglès. A la pàgina: https://www.oxfordowl.co.uk/for-home/ i heu de clicar on posa ‘MY CLASS LOGIN’ d de trobareu moltes lectures en Anglès i que totes tenen un suport d’àudio perquè els alumnes puguin escoltar i així reforçar la part del ‘listening’. A més a més, algunes de les lectures tenen activitats de comprensió lectora o de vocabulari.

Demanem que cada alumne entri amb l’usuari del seu nivell, i si en voleu investigar més llibres sou ben llibres a mirar els que vulgueu.

3r – Iglesias Mitja 3

4t – Iglesias Mitja 4

5è – Iglesias Superior 5

6è – Iglesias Superior 6

La contrasenya per entrar es ignasiiglesias tot en minúscules.

Els llibres proposats són:

Little Red Hen, Quiz and By the stream 3r

Sports then and now, Tigers Discovery and Rumplestiltskin 4t

Into Pyramides and Red Planet

False Alarms and Journey to Mars

La segona activitat que proposem és la visualització de pel·lícules o sèries de TV en versió original, podeu utilitzar els subtítols en castellà o anglès mateix. Aquest tipus d’activitat ajudar a treballar vocabulari i la comprensió oral.

Deixarem dos activitats de ‘reviews’ una per els llibres i una altre per les pel·lícules, que han de fer un cop llegit el llibre o vist la pel·lícula.

Book Review

Film Review

Ens veiem a la tornada! I recordeu, stay at home but do some English