1r. SORTIDA CAN CANADELL

Els alumnes de 1r de Primària, en el mes d’abril han anat d’excursió a Can Canadell .

En aquesta sortida han gaudit dels animals i del seu entorn natural, tan bonic .

En arribar vam esmorzar i seguidament els infants van tenir la sorpresa d’un personatge anomenat: La PINTURETA.  A més de ser molt divertit, va explicar-los que pintarien cadascú una samarreta on ells podrien escollir la plantilla de l’animal que volguessin pintar, amb la tècnica de “xuqui-xuqui”.

Després amb els monitors vam fer activitats relacionades amb els colors molt divertides en el bosc com: recollir aliments que tinguessin el color vermell, el color verd,…; experimentar que passaria si es posaven davant dels ulls paper de cel·lofana de diferents colors; etc.

Ha estat una dia meravellós i esperat per tots els infants de primer, gaudint en tot moment de tot el que hem fet al llarg de la sortida.

Per veure les fotos visiteu la galeria de fotos.