2n. SORTIDA A CAN CANADELL

Estimades famílies,

El passat 9 d’abril, els nens i nenes de segon ens ho vam passar molt bé a Can Canadell. Vam fer un taller de samarretes molt xulo decorant-les amb animals que estem estudiant des de l’àrea de Coneixement del Medi Natural. A més a més, vam poder tenir estones de joc dirigit i gaudir dels paisatges naturals de la zona, per poder carregar piles. Va ser molt divertit, ho voleu veure?

Cliqueu la imatge o visiteu la galeria d’imatges de la pàgina web.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut