SANT JORDI 2021

La diada de Sant Jordi a l’Ignasi ha sigut una gran festa de la que hem gaudit tots i totes!

Avui divendres 23 d’abril, és la festa de Sant Jordi. Hem estat tot el dia fent diferents activitats relacionades amb aquest dia tan especial. Com cada any, hem fet els tallers tot i que per les condicions actuals ho hem hagut de fer per grups bombolla. Per això, totes les activitats s’han realitzat cada grup a la seva classe. Tot i així, l’alumnat de primària, ha tingut la sort de poder fer l’activitat estrella per cicles al pati. Al matí cicle inicial ha realitzat una manualitat d’un drac molt divertida, després del pati l’alumnat de cicle mitjà han fet una altra manualitat d’un drac amb un imant. A la tarda cicle superior ha fet el ball de bastons liderats per la Mireia. Pel que fa a infantil han estat fent activitats relacionades amb la festa de Sant Jordi al llarg de tota la setmana i avui han vingut disfressats per celebrar-ho.

Per veure les fotos, visiteu la galeria d’imatges de la pàgina web.