Marxem de colònies!!

Per fi han arribat les esperades colònies, tenim moltes ganes de gaudir i passar-ho bé!

L’alumnat de I5, 2n i 4t comença avui la seva aventura.

Durant aquests dies anirem pujant fotos de les diferents activitats que vagin realitzant.

Us convidem a gaudir de les fotos clicant  a sobre del  curs dels vostres fills i/o filles.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut