Let’s Cook in English!

Bon dia!

Aquí us presentem un nou repte des de l’àrea d’Anglès!

Aquest és una recepta de cuina. Us deixarem un link on podreu veure com es fa aquesta recepta de cuina.

Es tracta de fer un MUGCAKE, aquest pastís és molt senzill perquè no es necessita el forn ni els fogons. Aquí teniu la recepta i l’enllaç.

Receptes: Chocolate Mugcake Recipe.pdf (versió pdf) – Chocolate Mugcake Recipe.doc (versió word)

El repte vindrà acompanyat d’una sèrie d’enllaços on hi hauran diferents activitats per consolidar el vocabulari i la comprensió de la recepta.

Activitat 1: Mugcake Memory Game

S’ha de trobar les imatges que es demanin en el lloc on corresponguin.

Activitat 2: Chocolate Mugcake Quiz

En aquesta activitat s’ha de respondre preguntes sobre la recepta que hem fet.

Activitat 3: The Mugcake Code

Aquesta activitat és un estil ‘escape room’ virtual ja que si feu les activitats correctament, us donaran un número que serà necessari introduir al final.

Us encoratgem a fer aquesta recepta i si us animeu de fer un altre, envieu la recepta (en anglès) i foto del plat que heu fet als correus (lechuaka@xtec.cat i msaez20@xtec.cat). Molt important que poseu el nom, cognom i curs de l’alumne.

Receptes a completar pels alumnes de EI i CI: Make your own recipe EI & CI. doc (versió word) – Make your own recipe EI & CI. pdf (versió pdf)

Receptes a completar pels alumnes de CM i CS: Make your own recipe CM & CS. doc (versió word) – Make your own recipe CM & CS. pdf (versió pdf)

Totes les receptes es recolliran en el següent enllaç: Receptes Ignasi Iglesias

Desitgem de tot cor que estigueu bé!

I, recordeu, STAY AT HOME BUT DO SOME ENGLISH!