I Spelling Bee Contest 2022

El dia 15 de juny va ser el primer concurs de lletrejar paraules en anglès. Ha sigut una activitat realitzada pels alumnes de Cicle Superior.

En les rondes prèvies a l’aula, els alumnes es preparaven unes 27 paraules per després lletrejar-les davant dels seus companys. Al cap d’unes sessions, els 3 alumnes de cada classe amb millor puntuació van ser escollits per la final entre classes que ha tingut data el 15 de juny.

L’alumnat s’ha mostrat molt motivat i participatiu a totes les rondes prèvies i els finalistes han tingut un sobreesforç perquè es van afegir noves paraules per al concurs.

Felicitar a tots els alumnes de Cicle Superior i fer menció especials als alumnes participants en aquesta primera final:

5è A – Pep, Eric i Sara

5è B – Jaxin Ji, Melina  i Paula C.

6è A – Olivia , Prabhleen i Lucia

6è B – Julia, David i Aaron

La classe que ha resultat guanyadora d’aquest concurs ha sigut els de 6è A i felicitar a tots perquè ha sigut una final molt igualada.