COMIAT PROMOCIÓ 2019-2020

El passat 20 de juny, els infants que van fer 6è l’any de la pandèmia, van poder acomiadar-se per fi de l’escola en persona. El seu va ser un curs molt atípic i difícil. Els vam poder fer un comiat confinat, però creiem que era important fer un comiat presencial a l’escola per tal de donar un tancament a aquesta etapa tan important, la de l’Educació Infantil i Primària.

Nois i noies, ens va fer molta il·lusió retrobar-nos amb tots vosaltres. Un cop més, de part de tot l’equip de mestres de l’escola, desitgem que us vagi tot molt bé!

Les portes de l’ Ignasi sempre les teniu obertes per al que necessiteu!

Clica la foto per accedir a l’espai privat