CARNESTOLTES 2020

Famílies, grans i petits de l’escola i a tos els que pugui interessar!!!!!!

Sa majestat el REI CARNESTOLTES ja ha arribat a l’escola, és moment de gresca i de disbauxa. Durant tota aquesta setmana hem de complir les consignes del Carnestoltes.

DIMARTS. ENS CAUREM DE LA “CAMA” I VINDREM AMB PIJAMA.

DIMECRES. AMB PERRUCA VINDRÀS.

DIJOUS. DE GÒTICA O GÒTIC VINDRÀS SI PENYORA NO VOLS PAGAR.

DIVENDRES. TOTS A LA RUA BEN DISFRESSATS.

Si voleu anar veient que bé ens ho passem cliqueu damunt la foto de sa Majestat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut