13 comentaris a “BONES VACANCES!!!!!!”

  1. Un gran curs i una gran etapa amb un gran final!!!! Moltes gràcies a totes i tots els que heu estat durant aquest curs al costat dels nostres infants i heu fet possible que tots aquests records quedin per sempre dins seu. Bones vacances!!!!

  2. Se m ha posat la pell de gallina. Gràcies a tot l equip de mestres de l escola per fer ho possible. Bon estiu! Ben merescut! I als qui marxeu bona sort!

  3. Quin vídeo més bonic!! Moltíssimes gràcies per aquest regal tan emotiu.
    Felicitats per la feina feta i gaudiu d’unes bones i merescudes vacances!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut