Carnestoltes 2024

Divendres 2 de febrer: ARRIBADA DEL REI CARNESTOLTES!

Un any mes arriba el Rei Carnestoltes a la nostra escola i l’hem rebut amb molta il·lusió. Els infants de 6è han acompanyat aquesta gran festa a ritme de batucada amb l’ajuda de la resta de nenes i nens de l’escola que afegien el contratemps amb els seus instruments i objectes sorollosos. Els infants de 5è han llegit el pregó del Rei Carnestoltes, on se’ns ha informat de les consignes que haurem de seguir la setmana de carnaval. Us el deixem a continuació per a que les bogeries d’aquest rei entremeliat no us enxampin per sorpresa!

Dijous 8 de febrer: DIJOUS GRAS.

Avui tots els nens i nenes de l’escola hem esmorzat junts al pati per celebrar dijous gras. Hem aprofitat l’avinentesa per a juntar-nos per grups de padrines/padrines-fillols/filloles.

Divendres 9 de febrer: RUA DE CARNAVAL.

Avui celebrem la tradicional rua de carnaval de l’Ignasi Iglesias! Cadascun dels artesans i artesanes hi han estat representats i representades. I tot a ritme de batucada!

Dimecres 14 de febrer: DIMECRES DE CENDRA.

Avui ens hem acomiadat del Rei Carnestoltes un altre cop a ritme de batucada dels nens i nenes de 6è. Aquest ha estat el punt i final d’aquesta festa tan pocasolta!

Per veure les fotos de totes les activitats accediu a la GALERIA D’IMATGES.