8M – La dona esportista

Aquest curs s’ha proposat el tema de la dona esportista per treballar el dia 8M i la seva setmana. Entenem que l’esport femení no té tanta repercussió com el masculí i es coneixen poques esportistes femenines i això fa que es perdin referents molt importants en l’esport.

Aquesta temàtica va sorgir a partir de la pilota d’or femení on la catalana Alexia Putelles va ser la guanyadora i, té continuïtat amb l’Open d’Australia on el tenista mallorquí Rafa Nadal va guanyar el seu Grand Slam número 21 i la premsa deia que era el tenista amb més Grand Slams del circuit i va discriminar a 3 tenistes femenines que en tenen més que ell.

Es va demanar a una sèrie d’esportistes de diferents modalitats que ens donessin la seva visió de l’esport femení i que hauríem de fer perquè pogués tenir més repercussió l’esport femení.

Des de l’escola volem agrair la seva col·laboració i el temps que ens han dedicat per poder donar més visibilitat a les esportistes femenines.

Especialment volem agrair a: Aauri Bokesa (atleta participant en 3 Jocs Olímpics), Anaïr Lomba (ex jugadora del RCD Espanyol), Jaël Bestué (atleta participant en els Jocs Olímpics de Tokyo), Laura Blanco (jugadora del Cadis CF) i Lorena Gutierrez (atleta i entrenadora Crossfit).

Volem compartir amb tots vosaltres l’entrevista amb l’Anaïr realitzada per dues alumnes de 6è de l’escola i el vídeo presentació de les esportistes participants.

Entrevista Anaïr Lomba

Video esportistes