6è. BATUCADA

Ahir dimarts 2 de febrer, les nenes i els nens de 6è van fer un taller de batucada de la mà de SolRe PERCUSSIÓ.

Com bé sabeu, és tradició a l’escola que els/les alumnes de 6è facin batucada a la rua de Carnaval que fem al pavelló. Enguany no podrem dur a terme l’activitat de la manera que ens agradaria, però no hem volgut que els infants es perdessin aquesta experiència musical comunitària en aquest darrer Carnaval que viuran a l’escola.

Accediu a la galeria i veureu què bé s’ ho van passar!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut