20N Drets dels infants

El dia 20 de novembre se celebra el Dia Internacional de la Infància, en commemoració de la Declaració Universal dels Drets dels Infants aprovada per l’Organització de les Nacions Unides l’any 1959.

A l’escola ho celebrem cada curs per recordar que els infants tenen uns drets que cal assegurar independentment de les circumstàncies i del lloc del món on hagin nascut.

A P3 han treballat el dret a l’ habitatge, a l’alimentació i a la salut.

A P4 el dret d’ identitat (tenir un nom), i al dret a tenir família.

A P5, a partir de la visualització d’ un vídeo els infants han escrit una paraula o desig en relació als drets dels infants.

Els infants de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è, han treballat a partir d’ un conte sobre la vida de Malala Yousafzai, El llapis màgic de la Malala.

A més, els infants de 5è han anat a la plaça Sant Ildefons de Cornellà amb d’altres escoles a escoltar la lectura del manifest i a fer activitats relacionades amb els drets de salut, educació i protecció. Han fet un mural col·laboratiu i han acabat la jornada ballant i cantant amb un grup d’animació

Cliqueu la imatge i veureu els treballs que han estat realitzant els infants de l’escola.