P3. Sortida a la granja

Avui les nenes i els nens de P3 hem visitat la granja “Les Tanques” de Viladecans. Allà hem passat un dia genial amb tots els animals de la granja. Poder veure i tocar els animals ha estat tota una experiència molt enriquidora. Ens ho hem passat suuuuper be!

Si voleu veure les imatges, entreu i cliqueu a la foto.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut