granja

P3. Sortida a la granja

Avui les nenes i els nens de P3 hem visitat la granja “Les Tanques” de Viladecans. Allà hem passat un dia genial amb tots els animals de la granja. Poder veure i tocar els animals ha estat tota una experiència molt enriquidora. Ens ho hem passat suuuuper be! Si voleu veure les imatges, entreu i

P3. Sortida a la granja Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut