FEM LA MONA Feu un comentari / Per Escola Ignasi Iglesias / 23 de març de 2018 / Festes Infantil P5 / ballarines, ballarins, infantil, Mona, p5, policia LA MONA RODONA AVIAT MENJAREM!!!!!!!!!! HEM FET LES NOSTRES MONES I ENS HAN QUEDAT GENIAL. ESPEREM QUE ESTIGUIN BONÍSSSSSSSIMES!!!!!!!! ENTREU I CLIQUEU A LA FOTO PER DESCOBRIR.