Mona

FEM LA MONA!

Avui, primer dia després de vacances, hem fet la mona a l’escola. Cada classe n’ ha fet una, i aquesta tarda padrins i fillols es juntaran per compartir-la i passar una bona estona plegats. Entreu a les galeries de fotos de cada cicle i veureu com ens han quedat. Galeria EI         […]

FEM LA MONA! Llegeix més »

FEM LA MONA

LA MONA RODONA AVIAT MENJAREM!!!!!!!!!! HEM FET LES NOSTRES MONES I ENS HAN QUEDAT GENIAL. ESPEREM QUE ESTIGUIN BONÍSSSSSSSIMES!!!!!!!! ENTREU I CLIQUEU A LA FOTO PER DESCOBRIR.

FEM LA MONA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut