P5. CAGA TIÓ!

Avui hem fet cagar el tió d’infantil! Quina sorpresa, ha crescut moltíssim! Tenía una mica de mal de panxa ,i de tant en tant, hem escoltat algun pet. Hem picat i cantat molt fort i hem aconseguit que cagués unes xocolatines i un clauer per cadascú!!!

Cliqueu a la foto per veure més imatges.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut