Material escolar

MATERIAL EDUCACIÓ INFANTIL

A l’escola treballem amb material comú que compartim amb tots els companys i companyes. Amb les quotes de material es cobreix el cost d’aquest, com els estris per pintar, dibuixar, escriure, jocs, joguines, material de manipulació i d’experimentació, etc. No fem servir llibres de text, però sí molts llibres de consulta i lectura!

Esmorzar:

Els nens d’Educació Infantil esmorzaran abans de sortir a l’espai exterior: fruita tallada, fruits secs, un petit entrepà, galetes, etc. L’esmorzar haurà d’anar dins d’una carmanyola de fàcil obertura o una bosseta de roba i un tovalló de roba, tot marcat amb el nom.

És recomanable fer uns esmorzars variats, sans i equilibrats. No es poden portar llaminadures al centre.

Llibreta viatgera:

La llibreta viatgera és un mitjà per comunicar-nos la família i l’escola. Els infants la portaran cada dia a dins de la motxilla o la bosseta, és important que la reviseu diàriament.

Psicomotricitat:

La psicomotricitat és una pràctica que ofereix als infants la possibilitat de fer un procés de maduració psicològica i emocional a través de la via del cos i el moviment. És per això, que el dia que hi hagi classe de psicomotricitat a la vostra aula cal que els nens i nenes portin roba esportiva i sabatilles d’esport (sense cordons).

Bates i muda de recanvi:

La bata la fem servir de manera puntual, per a activitats artístiques i plàstiques, per exemple. Per treballar els hàbits d’autonomia i el procés de lectura amb els objectes quotidians és necessari que: les peces de roba portin una beta llarga per penjar-la al penjador i la bata porti, també, el nom al davant escrit amb lletres majúscules.

Els nens i nenes de P3 i P4 portaran una muda complerta de roba, per fer-la servir sempre que sigui necessari. Aquesta roba ha d’estar marcada amb el nom i dins d’una bossa de roba també marcada amb el nom.

Altres tipus de materials:

Els alumnes de P3, P4 i P5, a més a més, han de portar a l’escola:

• 1 capsa gran de mocadors de papers.
  • Un got de plàstic amb nansa amb el nom.
  • El material escolar és d’ús comú i per tant, els alumnes no han de portar material, objectes ni joguines de casa.

MATERIAL EDUCACIÓ PRIMÀRIA.

Educació Física:

• El dia que hi hagi classe d’Educació Física cal portar roba esportiva i sabatilles d’esport. Els alumnes de Primària hauran de portar una tovallola petita dins d’un necesser i una samarreta de recanvi (tot marcat amb el nom).

Higiene :

• Els alumnes de 1r i 2n han de portar a l’inici de curs 1 capsa de mocadors.
  • En els cas dels alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è s’han d’acostumar a portar els seus mocadors a la butxaca o la motxilla.

Material d’aula:

• Els alumnes de 1r i 2n ha de portar una tassa amb nansa i marcada amb el nom.
  • Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è han de portar un estoig buit (preferiblement de roba) per posar els estris que els mestres els lliuraran.
  • Els alumnes de 5è i 6è han de portar una carpeta (preferiblement amb separadors).
  • Tots els alumnes de primària han de portar agenda i ells mateixos s’han d’acostumar a avisar al mestre o als pares si porten alguna nota escrita.
  • A l’escola NO ES PODEN portar joguines ni altres objectes de casa  (diners, mòbils…). En cas de portar qualsevol objecte, aquest serà retirat i es notificarà a la família. L’escola no es farà responsable de la pèrdua dels mateixos.