Visita al Parlament de Catalunya

El passat divendres, dia 11 de maig, els alumnes de segon curs del CFGM de Gestió Administrativa i del CFGM de Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic, van fer una sortida al Parlament de Catalunya, ubicat al Parc de la Ciutadella de Barcelona.

La visita va ser molt interessant, ja que tots els alumnes van poder posar en pràctica tots els coneixements adquirits al Mòdul d’Empresa i Administració, concretament en la unitat formativa relacionada amb les Administracions Públiques. Gràcies a aquesta sortida, els alumnes van poder conèixer la història del Parlament i acabar d’assimilar el funcionament d’aquesta entitat tot relacionant l’explicació amb tots els continguts vistos a l’aula. Els alumnes van qualificar la sortida notablement, ja que va ser guiada per un treballador de la unitat educativa del Parlament i els hi va agradar molt la dinàmica utilitzada i poder veure, en primera persona, aquest òrgan institucional autonòmic i conèixer les seves funcions.